Hej hallå vad väntar jag på?

Jag är så seg och orkeslös på kvällarna. Orkar inget och vill mest gå och lägga mig.  Försöker träna men motivationen tryter. Skulle ju kunna träna på morgonen men det är så skönt att sova ju. det enda raka är att sparka ut latmasken och dra igång.  Jaja jag ska göra en vända imorgon kväll i alla fall. Fattar inte att jag förrut kunde vara på gymmet 2h tre kvällar i veckan. Hur hinna nu känns det som.

Men vad gör man på kvällarna egentligen?
Kollar på tv och halvsover är det tråkiga svaret på den frågan. Det är ingen höjdare att vara konstant trött. Jag får skylla på solbrist tror jag.

Jag vill ha solljus även efter fem! Nu är jag ialla fall klar med snö och kyla.
det är dags att komma ur mitt vinteride.




Nu går jag och lägger mig och drömmer mig bort i en trädgårdsbok tror jag.

Trädgårdsdrömmar- Visst låter det underbart?


Vi tar en pion på det!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0