Dags för långpasset

Jajjemän så är det! Jag och nyupptäckta löpkompis A ska ut och springa runt Karstorpssjön och lite till. Det är annars gemensam långloppsträning med IF Hagen idag kl 10.00. Men de springer nog lite för långt för oss nybörjare bestämde jag och L oss för. men nu ska hon springa med dem iaf. Obeslutsam någon?

Jag måste nog träna lite mer först, annars lär jag bli så tävlings inriktad att jag lär ju sträcka mig Eller nåt annat smart.
men nästa gång då jäklar!


Såhär ser den rundan ut på våren. Helt ljuvligt, det blir inte många varv där på vintern då det är för mörkt. Tyvärr.


Time for the long run today. I think we'll do the lively round by the Karstorp Lake. This i my favorit run especially in the spring, when it looks like this. In vinter it is to dark for running there during the weeks.

Originally I was going to the  public 1/2 marathon run. But the I and L decided we're not in good enough shape.
Now she is doing it anyways, but well I thought if I would do it I get to competitive and strain someting, or something equally smart.
Today Me and new running buddy A are going solo.

But next time watch out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0