löpning i värmen

puh jag trodde aldrig att jag skulle orka runt spåret igår!!

Tur att jag har köpt ett vätskebälte, känndes lite fånigt men funkade aldeles utmärkt. Fast jag fick för mig att det var nån bakom!!

Men det var ju bara vattnet som skvalpade :D
Sen trodde jag att jag såg en Älg mitt i skogen!! men det var bara en rotvälta.

Nejdå jag har inte spöken i hjärnan.  hahah  Kanske är dags att byta till starkare glasögon me?



det har varit dåligt med bloggande på sista veckan, har varit aldeles för varmt i datarummet.
Sen har jag ju såklart jobbat massor med. Det är full rulle på jobbet, alla vill komma på drop in NU. Ingen som har lust att planera nåt. Det lutar åt att detta är bästa månaden sen jag började som egen! Inte illa alls, kanske tom kan ge mig själv lite semesterlön. ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Va roligt att det går så bra för dig!!! Du kanske har plats att boka in mig för klippning nån dag?

2008-08-02 @ 16:13:03
Postat av: mallis

det ska vi nog hitta nån, slå en pling till jobbet så... 485548

2008-08-05 @ 12:38:54
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0