slask + löpning

= Kataststrof!!


Blött och jäkligt slirade runt på en knapp halvtimme. Ganska bra tid med tanke på att jag hade massa vatten i dojjorna. Var som att springa med vikter.

Jag måste ha sett ut som värsta friskusen för jag fick kommentaren -Hurtigt!! ropad efter mig. Av en kvinna på promenad.
Och på väg förby ett bygge så ropades det igen: Får du nåt fotfäste?

hihih Man kanske ska springa i slask, för att få lite extra pepp.



Snow slush + Running = Disaster

Wet and horrible woud best discribe todays run. But I must have looked very sporty. I got one comment - Energetic! from a lady out on a walk.
Then I passed a construction site and  was asked if I hade good grip?  Answer- NO!!  After skidding around  almoust half an hour I gave up and heded home again.
For that extra encuragement  maybe runing in snow/slush is the way to go?

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, det är det som man ska satsa på alltså.

2008-12-03 @ 14:56:47
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0