Ledig måndag

Japp ledig och ovillig att gå ur soffan :)

Tittar på ett avsnitt av Stolthet och Fördom, det är som en gammal vän vid det här laget. Ha sett dem massa gånger.

På schemat för dagen står inköp av gardinstång och sömmnad av gardiner. Det är till vardagsrummet, vat inte hur mycket tyg jag har tittat på till dem. Men det är svårt att hitta ett lite tjockare tyg som är fint. Utan att det kostar 379kr/meter. Då jag behöver 4 längder á 2.20m så känns detta hutlöst! Vi har inte tapetserat om där än.


men tillslut så har jag hittat ett fint grönt tyg på jysk, och inte blev jag ruinerad heller.
Ska göra öljettlängder var tanken.



Bara upplösningen kvar nu!

Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: fröken lila

the wet shirt!!! the wet shirt!!! the dirty petticoat!



(sorry. lite examensarbete-skadat här..)

2009-12-07 @ 19:23:35
URL: http://froekenlila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0