En såndär dag...

Gårdagen var en enda röra av dator haveri och support samtal och rymmande kattkrakar.

Så idag hoppas jag att dagen och den begynnande helgen visar sig från sin bästa sida!


Det är ju Fredag trots allt.



T G I F




Sen måste jag nog tyvärr införa lite jul stress i mig själv, har inte köpt en enda julklapp än :(
Det är kul att köpa men man ska ju komma på nåt bra med till alla. Jag hade ett förslag med "hemliga tomten" att man köper en klapp var till en person endast. Men H verkade inte så förtjust i det förslaget. Ska prata med brorsan också och se vad han säger.

Nu jobba,

Kommentarer
Postat av: fröken lila

imorgon ska jag lämna in arbetet! i alla fall, jag skriver om mode i jane austen filmatiseringar. bland annat har jag ett kapitel som jag är otroligt nöjd med, som heter "the postmodern wet shirt". den handlar, ja, du fár gissa själv =)

2009-12-11 @ 09:41:54
URL: http://froekenlila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0