Mer snö!!

God jul i stugorna!

Fin gran massvis med mat och snö är receptet på våran jul. Vi har säkert en 35cm snö för tillfället, borde vara rekord för de senaste 10 åren. Över jul iaf.

 


En papparkaksgumma på Juldagen, bytte till blå kofta sen.

Nu var släkt midagarna avklarade för denna gång. Tur det för man får nog av mat och godis tillslut.

 

Vi har skottat snö i flera timmar nu på morgonen, men det var gött att få röra på fläsket lite.

Ska köpa ett nytt gymkort framöver sen, jag saknar faktiskt gymmet tro det eller ej. Och nåt extra kilo borde jag bli av med som bonus. de samlar sig har jag märkt. Men men... Nytt år nya tag antar jag.

 

Hur har er ju varit då?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin klänning!

2009-12-27 @ 00:04:25
URL: http://www.onedreamycloset.se
Postat av: Marikka

Julen har varit bra, tack. Mycket mat och en hel del sällskapsspel. God jul i efterskott och Gott Nytt år!

2009-12-28 @ 19:57:53
URL: http://magistra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0