Yesss

Jag hittade felet!!


Här ska deklareras!




Nu kan jag sova gott i natt, har haft en klump i magen när det diffar på så stora summor. Men felet var att jag missat att dra bort en summa.
 Sen så kom jag på det under skattekursen ikväll, var tvungen att dubbelkolla det innan jag gick och lade mig.
På tal om skattekursen förresten. Varför är det alltid nån frågvis bonne som ska ställa en miljon dumma frågor. Kursen drog ut en halvtimme på tiden. Inte ok när klockan närmar sig tio!!


Jaja jag tror att jag kanske begrep lite iaf. Deklaration och "Förenklat bokslut" är jäkligt rörigt!


förenklat my ass!!


I managed to find the error in my bookkeeping. So nov it all checks out. puh!

I attended a course tonight on how to do your taxes and the bookkeeping summary.( Can't remember the proper word.)
Had to dubble check befor bed and that was the error!
About the course.. Why is there always some guy that asks a million questions that delays the class by 30 min!
NOT ok at ten a clock!!


Well I think I learned something atleast. But dam its confusing.
Simplified my ass!

Kommentarer
Postat av: Lena

oh shit. tack för páminnelsen. jag har vart och fröträngt lite grann att jag ocksá har en skattedeklaration att fixa. och jag ska ju faktiskt fá pengar tilbaka ifrán staten ju. there goes the weekend...

2009-04-22 @ 23:50:22
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Lena

äsch, jag har inte missat datumet ännu, vi har tid till slutet av maj här i tyskland. men jag vill egentligen ha det klart i slutet av april och slippa dáligt samvete..

2009-04-23 @ 00:50:14
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Marie

Skönt att du kom på det!

2009-04-23 @ 10:30:27
URL: http://marie1982.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: jo han har väl nämnt lite saker men det är samtidigt så svårt när man har en så begränsad studentekonomi.



Kram på dig

2009-04-23 @ 10:56:36
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Kristian

Fast tänk, den stackars bonnen skulle ju inte kunnat sova annars :P

2009-05-05 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0