Marathon day

Working Nine to five...

never working nine to eight is closer to the truth. Puh!





Är iaf fin i håret, fick det färgat häromdagen. Klänningen är från senaste ebay rundan. Riktigt fin 70-talig och lagomt lång. behövde inte fixa den det minsta. Dock väntar jag fortfarande på Sailor klänningen som inte kommit än. Hoppas den kommer snart annars blir jag lite ledsen i ögat.

Såhär ser det numera ut i köket.
Vi behöll bordet i vardagsrummet så då fick fotöljen och det lilla bordet hamna i köket.
 Ja och kryddorna från balkongen då förstås.

Dispite the long day my hair actually looks good. Had it coloured and cut the other day. The blue dress is from my last ebay round. But the long awaited Sailor dress still hasn't come. I hope it does or i'll be a bit sad.

This is how our kitchen looks like now. Since the table turned out so good that we kept it in the livingroom.
 Cosy don't you think?



Kommentarer
Postat av: Marie

Blir så impad på hur du hittar alla kläder så. Gillar helt klart din stil. Ha det toppen!

2008-11-27 @ 21:20:33
URL: http://marie1982.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-27 @ 21:29:28
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Marie

Då får jag kanske ge mig in i leken. hahaha

2008-11-27 @ 21:39:57
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0