baksidan med bloggandet....

Igår hände det som bäst beskrivs som baksidan med att blogga. Man skriver det som man tänker och inte alltid så snälla saker...
Som sen såklart läses av vederbörande!! Allt som jag velat säga men som inte blivit sagt. På grund av att det inte egentligen finns nåt bra sätt att säga det på. Ganska pinsamt att ett par månader senare ställas till svars för något som skrevs i stundens hetta.
Nu när jag har fått lite perspektiv på saken, känns det som att mina uttalanden om än något elaka men ändå helt avspeglar hur jag kände då. Det var så jag mådde och jag vill inte be om ursäkt för känslan. Däremot är det ju något klumpigt att lufta allt offentligt för alla att läsa. Det är ju försent nu ändå så.


Men på nåt konstigt sätt så är jag ändå ganska lättad nu. Inte det bästa sättet som det kom fram på men skönt att det gjorde det. Ibland så drar man sig för att ta upp vissa saker, dels för att man inte vet vilken ände man ska börja. Och dels för att det kommer att vara känslosamt och jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0