konstigt...

det är underligt hur man över en natt bril mycket mer motiverad till att jobba. Visst jag är ju egen nu men ändå.
Bara en sån enkel ska som att det eg är bäst service att öppna upp senast 10 i 9. Men förrut så har jag nästan aldrig öppnat så tidigt, det var ju inget jag fick betalt för så varför skulle ja??

Men i Fredags som ju var första dagen som egen, då var jag där tidigt och fixade och öppnade kvart i 9.
Det är en MYCKET stor motivation att va sin egen!
Känns bra känns bra. Och även som all jobbig stress och ångest är på väg att släppa.

För första gången så var jag t o m inspirerad att sy i går. Var ett bra tag sen tyvärr, inte ens haft energi att ta hand om blommorna. Det är nåt jag annars brukar vara bra på. Hoppas de repar sig ser för jävliga ut som det är nu.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Glad för din skull :)

2008-02-19 @ 08:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0