fyndens mästarinna

:)

eller nåt........ Var med mor på erikshjälpen idag hittade jättefint småblommit tyg. Ska bli en kjol kanske räcker till en klänning me. Sen så... Var det dags för röda korset!!

En mycket trevlig secondhand butik. Mest äldre damer som jobbar ingen koll på prissättning och STORT sortiment. Man kan hitta massor eller inte nåt. Sällan nåt mellanting.
Jag hittar två underbara klänningar, säger till mamma -Jag provar dessa.
Varpå hon håller upp ytterligare en klänning - Ta med den me söt va? En blårandig skjortklänning med blommor längst ned. Och ränderna blir tätare och tätare nedåt. Sommar sommar och en segelbåt hör jag ropas i mitt öra. Brukar ha svårt för marint tema, tydligen inte idag iaf.


Går ut lycklig med TRE nya klänningar för 60 kr styck!!!

Ska gå lös med symaskinen på den randiga, fixa dragkedjan. Och lite plats att andas på :)
Tänkte det kunde vara kul som extra piff.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Kul med fynden. Shoppa med mamma alltså :) Trevligt. Du är lite dålig på att lägga upp bilder... ingen rolig modeblogg utan bilder änna! Kram k

2008-04-05 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0