En första gång!

Våfflan har fångat sin första mus idag!


Nu är det klippt för alla jäkla sorkar hehehehe.




Dagen fortsatte med loppisrunda på stora loppisen. Fyra våningar några kassar och mycket skvaller senare var jag påväg hemmåt igen. Inte bara loppisfynd idag det var även utförsäljning på kläder i huset brevid. Hittade fina byxor och ett par toppar för under 150kr.

Nästan hemma såg jag att vin favorit loppis äntligen öppnat för säsongen.
Men jag hade bara fem minuter där. Men hittade ett bord med gratis saker, så en liten kruka i vitt pressglas följde med mig hem.

Kommentarer
Postat av: Maja

gratisbord vill jag också hitta!

2010-04-13 @ 17:35:43
Postat av: kickan34

Rea-grejer e alltid kul att ta med hem! :) Hittade BH:ar för 49 kr st på HM igår!! :D Riktiga kap!:) Kram

2010-04-13 @ 22:28:42
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0