Tillåt mig presentera!



Våfflan!

Vi tyckte det var passande, hennes morrhår ser våfflade ut. :)



Angående virkningen av mattan, jag använder tunna matttrasor av trikå. Inköpta på Erikshjälpen för 2kr nystanet.
Brukar finnas bra med mattrasor secondhand.
Virknål nr 10 används, eller ja nål och nål det kan väl diskuteras men iaf.
Jag virkar en rund platta och byter färg ungefär vartannat varv. Ökar nån maska här och var så den håller sig platt.
Virkar stolpar mest om materialet räcker. Men nåt varv är vanliga fasta maskor.

Kan ta en bild utan katt när jag kommer hem.

Här syns stolparna ganska bra, den är kanske 50cm i diameter nu. Jag kör tills jag ledsnar eller nåt. skulle kunna ha den 2m men jag har nog ledsnat innan.

Hoppas Maian blir nöjd med svaret.

Kommentarer
Postat av: Maian

Det är jag! Och inspirerad! =)

2009-10-28 @ 19:35:52
Postat av: Art By Tina

Åh vilken söt liten bus-katt. Katter är mig varmt om hjärtat, har själv två sötnosar.



Idag är min sista dag här i Skövde, utställningens sista dag. Så grymt kul att få visa upp sina verk för allmänheten. Kom gärna dit och kika om du vill och kan. Vi finns på kontorsområdet på Cementa. Det är skyltat.

2009-11-01 @ 09:02:23
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0