Brr brr


En kylig promenad i snöoväder. Men vi är glada ändå, ska bli skönt att få mer skog inpå knuten.
Så slipper man traska flera kilometer innan du hamnar i skogen.



Min nya kappa från en tant butik, gamla trogna baskern och mitt secondhand fynd från Värnamo.
 En troligtvis äkta Dior väska för 70 kr. Ett fynd i vilket fall som. :)

Nu ska jag dricka upp mitt te.
xoxo


Brr a walk in a snowy forest.


My new coat from the old lady shop, and my vintage find. A probably real 80's Dior for 6£
A real bargain anyhow.
Now I need to drink my thea before it cools.
xoxo



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Maian

Din kappa såg superfin ut! Vaddå tantbutik? Var den dyr?

2009-03-08 @ 22:24:41
Postat av: Little Peaché

Sv: Jag läste en artikel som sa att Lindsey Lohan och hennes tjej letar hus i Skövde! =) Känn på den du! =)



Kram på dig

2009-03-09 @ 07:30:14
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: mallis

Jaa assbecks är ju tantbutik till stor del :) Den var på 75% rea och jag gav ca 400. Så den har varit ganska dyr. Men den är jätte bra så lätt värd det

2009-03-09 @ 12:45:12
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0