yay internet!!

Äntligen har vi fått ordning på uppkopplingen via min telefon. Jag har ju gratis surf i den och det fanns bra funktioner för att dela ut internet till dator. Men har vi fått igång det? Nehepp inte förrän igår, och nu har man ju nästan vant sig.

Men jag måste säga att jag har saknat att surfa bloggar på kvällarna. Tv: är ju inte heller igång än :( men den känns inte lika prioriterad. Jag har kollat på lite filmer och så har jag ju sex and the city boxen. Så himla skönt att kunna spola om det är trist.

Och som nu kanske har förstått så är det mycket jobb i trädgården just nu. Jag jobbar på att få bort alla raka hårda vinklar. Nog för att trädgården är i etager men det måste ju inte vara spikrakt överallt. Nu är det inte mycket att se men det är på god väg i den övre rabatten. den som är så fluffig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Magnus hade skitit i allt när jag flyttade hit så det blev till att ta bort mycket mycket men det blir bra tillslut. Man tror ju inte det när man håller på men konstigt nog så blir det klart. hihi

2009-06-15 @ 10:05:30
URL: http://marie1982.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad mysigt! Dom är ju så fina. Du får fota dom sen när du hittat bra ställen för dom.

2009-06-15 @ 14:10:28
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0