Vi ska på visning!!

Fatta att vi kunde få en visningstid som passade!
På Fredag kl 11.30 bara vi och mäklaren. Så nu ska jag bara försöka kolla upp med banken med. Men det verkar inte som om det är så svårt att låna trots allt. Det vore ju gött i så fall.

Hon i receptionen på banken sa: Ja men om ni har fått lånelöfte förrut så ska det inte ha ändrats nåt.

Känns ju bra nu är ju dessutom detta huset MYCKET billigare än vad vi fick låna.


Sen ska vi såklart tycka om det med. Är lite tveksam till läget, tycker det känns lite för tätt. Och Villaområden är inte riktigt min grej, egentligen vill jag bo mer på landet.

Men men.





On Friday at 11.30 are we going to a viewing of the house a mentioned earlier.
I'm still not sure that I like the location of it. The garden is a bit to small and the neigbours to close.
Butt we'll see ..


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lena

sedan är det ju skönt att inte behöva lána sá mycket som man fár. dá behöver man inte betala tillbaka sá mycket och är skuldfri lite snabbare. plus att man faktiskt vet att man kan fá ett lán till ifall man helt plötsligt behöver fixa ngt större med huset. typ tak eller liknande, om fem ár. fast det hoppas man ju att man aldrig behöver.

2009-01-19 @ 19:45:38
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: najjo

Sv: ja, det är ju inte säkert att allt är sant, det står så mycket olika i alla böcker, men jag tyckte att det lät som om det skulle kunna vara sant =)



hoppas du får en bra dag!

2009-01-20 @ 08:03:03
URL: http://najjo.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: Ja jag hoppas jag kan ge en annan vinkel av det hela! För vi är ju faktiskt en jäkla massa kvinnor som inte ser ut som de på catwalken!



kram på dig

2009-01-20 @ 20:15:30
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: She;s Dressing Up

Ooh I hope the house is nice!

2009-01-21 @ 01:01:56
URL: http://shesdressingup.blogspot.com
Postat av: Maia

Jag hoppas att huset lever upp till, och gärna överträffar, dina förväntningar. Tiahölm är väl inte så himla illa...;)

2009-01-21 @ 17:53:05
Postat av: Anonym

Näe det är det inte. Mest att vi ev inte har lust ayy bo så trångt inpå grannarna. Vill kunna vara i trädgården utan att alla ser allt vad man gör.



men som sagt man kanske måste kompromissa med.



Svårt är det iaf.

2009-01-21 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0