Stanna, stanna världen jag vill kliva av!

MItt huvud bara snurrar, runt runt.  Kan knappt sova eller fungera ordentligt. Det känns som jag hela tiden går på full fart även fast jag sitter sysslolös.  Det är ju såklart husletandet som snurrar runt. Vad vill jag? vad är viktigast?
Vill flytta nu men vill inte bo var som helst. Och framförallt inte hur som helst. Vill inte bo för tätt, inte för trångt och inte för dyrt.

Frågan är ju hur mycket man kan tänka sig att kompromissa?



Sen ska man ju tycka samma också. Som om jag inte hade nog med att kompromissa med mig själv!



Stop the world I whant to get out!

Out of my head and my thougts. I can't do anything witout the house dilemma bothering me.
How much can I compromise? what is most important space? location? price?

And as I don't have enough problem deciding on my own. You need to agree on it!


Kommentarer
Postat av: Lena

hm. ni kanske borde sätta er tillsammans och göra en lista med de viktigaste punkterna. typ "hur lángt ifrán jobbet kan vi tänka oss", "hur stort", "hur dyrt", "hur tätt/pá landet", "hur stor trädgárd" osv. sedan sätter ni er var och en för sig och prioriterar bara för er själva. sedan kollar ni vad som stár pá era respektive prioriteringslistor. och var ärliga! det känske hjälper att städa i huvudet =)

2009-01-21 @ 18:27:23
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Lena

pá vilket sätt är det fel? är det bara för att det är i ett för tätt omráde, eller är det för lantligt? jag skulle nog hellre vilja bo liite tätare, med tanke pá att det kanske är närmare till jobb, kollektivtrafik och grannbarn (ifall man nu tänker ha barn förr eller senare). om det är för dyrt skulle jag absolut láta bli. hellre vänta nágra mánader till. lycka till med beslutet i alla fall!

2009-01-21 @ 22:37:22
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Lena

ok, dá förstár jag. inte kul. ska ni pá ngn mer visning pá fredag eller ska ni bestämma er tills dess?

jag háller tummarna i alla fall!

2009-01-21 @ 23:10:50
URL: http://froekenlila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0