Underbart med snö! men...

Jag kan inte hjälpa att jag saknar ljus och sommar lite.
Men men vad ska man göra man är väl aldrig riktigt nöjd antar ja.

Spanade lite på Tradera förrut hittade bland annat denna fina klänning, den känndes helt perfekt.
Nyår here I come!

Men sen minndes jag den är ju nästan exakt som min H&M klänning från i sommras.
Samma midje avdelning och veckad och allt. Så Jag kan väl använda den igen :(
Har ju en i svart/grå/vitt också.



Man kan tänka att H&M har hittat nåt gammalt mönster och "lånat" ideer från nåt gammalt arkiv eller så.


Ska nog köra värmespolarna imorgon det är ju så fint.

Nu blir det sängen med en god bok.


Natti

Kommentarer
Postat av: Marikka

Det ha varit en mörk höst, det är nog därför så många längtar efter sol och värme.

2009-12-18 @ 15:25:33
URL: http://magistra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0