Håller ni tummarna nu?

Vi ska på husvisning imorgon, och jag hoppas att det är så bra som jag vill att det ska vara.
Är så himla less på lägenheten vid detta laget. Visst man kan piffa och fixa till möbler, bord tex. ;)
Men ändå.....



Tillslut så kan jag ändå inte hjälpa att jag har ingen lust att bo här längre. 6 år är nog och ändå det är eg inget fel på lägenheten alls. Känns bara lite instängt, vill ut ur stan. Och såklart ha mer plats. Syrummet är ett skämt som det är nu. Snart måste jag vada fram till skrivbordet. Tänk om man hade mer yta, slippa börja med att röja. Visst det går att sortera och så men att rummet eg är förlitet går inte att fixa tyvärr.

Nu ska jag sova natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0