löpträning

Jag har blivit löpningsbiten!!!



Igår var jag uppe på berget och sprang, tog 7.5 km spåret. Det blev ju ca 6 km i söndags med far så...
Men efter ca 5 km var programmet slut, då befann jag mig ju mitt i skogen!! Så det var bara att springa hemmåt :)
tog en lugn jogg nån km. Sen slog det totalt slint....


Bestämde mig för att kolla hur fort jag kunde ta sista km mot skidstadion. Väntade in hel minut på klockan och sen bar det av. Älgade på i en rasande fart, såpass att jag fick 5 min på sista kilometern. Altså efter först ha tagit en 6.5 km.
Kände mig helt euforisk när jag kom i mål.


kom snabbt ner på jorden igen då det var en bil som burnade runt på parkeringen, precis där jag hade parkerat. Trodde först att de körde in i den. Men de hade fått stopp på bilen ca 20 cm framför. Snorvalparna hade burnat runt runt min bil!!!
flera varv

Kommentarer
Postat av: far

hej, kollade huset på hemnet, såg ut att passa er perfekt.

PS idag har träningsvärken sedan söndagsturen släppt, så får se om det blir någon ny runda

2008-05-29 @ 16:30:08
Postat av: Anonym

Ungdomar idag har fan ingen hyfs och vett!!! Ingen respekt för andras egendom.... min förra bil blev vandaliserad inte mindre än två gånger på två veckor förra sommaren.... repor, spräckta blinkersglas (1500 kr/st för utbyte), lossryckta vindrutetorkare. Sista gången fanns det vittnen, skedde vid tvåtiden en torsdagsnatt och ett par grannar såg ett gäng tonårskillar på parkeringen som höll på med alla bilar (inte bara min egen som blev sabbad), men polisen kunde inte göra ett dugg, trots ett tiotal anmälningar.



Skitungar!

2008-05-29 @ 21:14:04
URL: http://maian.blogg.se/
Postat av: Lillis

Hejsan.

Snälla hjälp mig :)

Vet du om det går att permanenta nyfärgat hår?

Färgade det svart igår och ska permanenta det på måndag. Är det risk att det bleks eller förstörs?

/Hillevi

2008-05-31 @ 12:32:44
URL: http://liiillis.blogg.se/
Postat av: mallis

Hehe det var ju bra att du kan gå normalt nu då. ;)

jo vi har höga förhoppningar inför tisdagens visning

2008-05-31 @ 13:49:34
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: Lillis

Ahaa, ja det känns ju inte så lönt om det inte blir några fina lockar och det blir blekt. Det sliter ju dels med permanent. tack för hjälpen =)

2008-05-31 @ 22:50:10
URL: http://liiillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0