Äntligen börjar det lätta...

...känner mig

ngt bättre nu.

Tom ganska kreativ har börjat göra några mindre ändringar på fuskpäls capen jag köpte. Den är lite trång över bröstet. så det blir lägga ut den lite och byta ut fodret. Fodret som var i är helt och så men börjar skifta i rosa. Mindre fint. Köpte ett mörkblått tyg med stora blommor(diskreta) i lördags. Kolla på bilden längre ned,näst längst till höger. Det ska få bli det nya fodret.
Och sen funderar jag på att göra en rosett eller några snygga knappar vid kragen. får se vad det blir.

Näe nu blir det mer tillskärning och Sex and the city.
Mycket bra kombo.

Hejs



Kommentarer
Postat av: malin

svar: ah ,det kan jag tänka mig :) hoppas på att filmen är lika bra

2008-01-09 @ 16:44:36
URL: http://mahlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0