vad har man på sig...

?...
När det är bröllop och dop ihop? Hmm svårt, och så jobbar jag dessvärre innan så det blir ett fem minuters ombyte på jobbet.
Har visserligen en brud så jag kan ju fixa mig innan. Vill ju ändå vara extra fin då. Jag har jobbat i jeans och tee en gång. Så på alla bilder ser jag ut som en slusk. Inte proffesionellt alls!!!

Nu är jag dessutom egen så det är extra viktigt.



ska nog prova min mintgröna siden klänning, 60-tal med 3/4 ärm liten krage och rosett under bysten. Sy omden lite bara.

eller detta kanske
 


den andra  behöver sys om lite först.  Satt inte bra i midjan och för högt upp på halsen, strypkänsla.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Har du sytt själv eller köpt den klänningen? Den var fin :)

2008-02-04 @ 10:25:37
Postat av: mallis

den har jag köpt på Röda korset. Ett fynd för 60 :-

2008-02-05 @ 10:33:27
URL: http://www.malliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0