Åka på kurs!!!

Den stora fördelen med att starta eget!!!

Man köper in sina egna kurser, precis vilken som.
Så.. i tristessen idag så lusläste vi de kurskataloger vi kunde hitta. Och så slog vi till!!!

Brud och långhårs kurs i mitten av Maj. Med Mirre hon som var med i robinsson för typ hundra år sen :) Hon är jätte bra som kursledare.
Så då blir det stockhom för hela slanten! Tågbiljetter är redan köpta och allt. 198:- tur o retur, som hittat.

vi har halva lördagen till shopping med såklart. Nåt annat vore otänkbart!!

Gött nåt att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Grattis så jättemycket till det egna företaget! Hittade till din blogg för ett tag sedan och är inne och kollar varje dag, kul att veta vad de gamla klasskompisarna har för sig! =) Kommer du på återträffen 15 mars? Stor kram, Malin Windestål

2008-02-05 @ 21:52:21
Postat av: mallis

åh vad kul att du har hittat hit!!
Jag tänkte nog gå, men jag har bara hört det av ellenore(idag)har inte fått nåt brev än.. Men det kommer nog.

Kram

2008-02-05 @ 22:14:32
URL: http://www.malliss.blogg.se
Postat av: Maian

Fasen vad kul, jag kommer ihåg Mirre från Robinson och har sett henne i nåt annat program, typ som hårstylist. Hon verkar väldigt trevlig och rolig - hoppas ni får skoj!

Du, jag har en kompis som börjat gucka ihop eget schampo och balsam (och smink!) och sånt där. Tror du man vågar ställa upp som försökskanin?

2008-02-05 @ 23:16:15
URL: http://maian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0