Maniac

Vi har fått Guitar Hero mani här!

Jag köpte det till henke i Julklapp och nu får vi inte nog. Vi satt hela kvällen igår och efter han somnade på soffan så spelade jag mer än en timme till. Sen hade jag så ont i handen att jag inte kunde köra mer.

Men nu måste jag testa den jag inte klarade igår.

 Envis är bara förnamnet!!




We have Guitar Hero mainia here! I bought it for my boyfriend. And we played it at night yesterday.
I played for over an hour after he fell asleep on the couch.
I need to complete the song I failed yersterday.

Stubborn is my name :)
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Shesdressingup

Ooh Ive never played Guitar Hero, sounds fun!

2008-12-28 @ 21:50:14
URL: http://shesdressingup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0