Äntligen är det slut!

På den hemska magsjukan!! Nu är jag bara hemma i karantän, inte så snällt att smitta ner alla kunder på jobbet.

Sen kommer ju problemet nyårskläder smygande. Jag har två alternativ en rosablommig puffig sak utan axelband. Eller sy om en bronsig klänning så den får en överkjol av svart spets. Båda lite 50-tals känsla vippiga nedtill.

Jag är ganska inne på det senare, om jag kan hitta spetstyget bara. Var i hela friden har jag gömmt det nånstans?


I'm not sick anymore!! yay just home so i don't infect all my clients at work.

Now to my problem what to wear for the newyearparty?  I have two options a floral pink strapless one. Or a bronze dress and make a overskirt in black Lace. Bouth have a 50's feel with tule petticoat.

 If I can figure out were I put the lace fabric... hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0