Sista helgen på semestern

Bio och pizza, den eviga fredags klassikern!

Vi var sugna på bio så det blev Arn- Riket vid världens slut.
Om filmen måste jag nog säga att det var bra faktiskt! Den första tyckte jag inte var nåt vidare bra.
Men det var som att skådespelarna blivit varma i kläderna inför andra filmen. Helt klar bättre, sen får vi se om de kan få loss några pengar och göra en till.

Sen köpte vi med oss kebabpizza och däckade i soffan :)
Ett bra avslut på semestern iaf! På tis börjar allvaret igen.

Igår så  tvättade vi bilen och drog på improviserad picknic vid simsjön.
Där höll vi på att dö av en attackbänk och getingar i tusental. Tydligen tycker de också om chokladbollar. :D

Så blev det en lite sväng på Matfestivalen med. Inte riktigt lika mycket fylla iår som sist jag var där.
Sen så är det helt klart roligare att ha sällskap med en karuselltokig femåring.
 Än att dra runt med ett gäng folk som springer iväg. Som du sen rusar runt halva natten bland fyllon och fjortisar i lönlösa försök att finna dem. Skönt att slippa det iår, det har förlorat sin dragningskraft lite.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, det är så sjukt lustigt.. Titta in på min blogg och läs vad jag skrev härom dagen :)

2008-09-01 @ 12:33:54
URL: http://sannapannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0