uppehåll och onyttig

Jaa vad har hänt... onda i ryggen MYCKET bättre . Gött ska se om jag kan gå till en naprapat eller nåt snart å kolla upp det ändå. Men såklart då så har jag en förkylning på g så inte "får " ja träna ändå.  Iom att det alltid går ned i halsen på mig så...

Men jaja det är ju inte direkt att jag har hållt mig till planen nu när allt har varit så rörigt. hehe jag tror att kakmonstret e lös igen ;D Säg inget till PT:n bara. Måste ta tag i det nu skulle snart få nytt schema me. Då kanske det kan vara lite kul igen. Kan allt utantill nu. Inspirationen mattas av liksom. Däremot så pratade jag med en tjej på jobbet idag som sprang en del och skulle springa tjejmilen. Jag blev nästan lite sugen faktiskt. hmmm....



kanske det kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0