paris paris paris paris paris paris paris paris paris paris paris

Nu kommer lite blider från paris resan.
image43
Gör mig i ordning för en dag av shopping och turistande. Ser nästan lite fransk ut :)

Jag köpte bla, den randiga tröjan på bilden, Sonia by Sonia Rykiel. På Galleries LaFayette.



Sen behöver man så klart en fika paus.


Tror jag  köpte den minsta kakan till mamma. :)

Har shoppat en hel del :) bilder på G

En annan dag var vi i Montmartre. och vid Sacre Coeur


image53


Är mycet nöjd med resan, ville knappt åka hem. Det blir nog en till resa innon kort :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Åh jag är sååå avis.. :)

2007-08-23 @ 15:58:14
URL: http://senses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0