Nu gäller det!

Är äntligen igång med löpningen igen. Tillslut efter förkylningar jul magsjuka och allmän lathet.
Plågade oss igenom hela 4.7km i motvind idag. Fyy varför var det tvungen att blåsa så. Jag som var så peppad, och tänkte att det skulle gå så fint.

Jag har fått sällskap på rundorna nu av L. vi drog en lite runda förra veckan. och då kände jag att jag hade lätt kunnat springa en stund till. Idag ökade vi upp med en extra km och motvind!

Nu vill jag mest ligga i en lite hög i soffan och kvida.

, , ,




Finally running again after a cold, christmas, the flu and general lazyness.  I have company om the rounds now of the lovely L.
We did one lap last week where I felt I could run a bit more. So today we increased with 1km and against the wind!

Now I just whant to curl up in the couch and whine.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Nu måste jag snart börja springa också om jag ska orka med de där 21 km...

2009-01-13 @ 18:35:28
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: mallis

jaa det kan nod vara dags att göra det ja. heh jag börjar känna stressen

2009-01-13 @ 20:01:29
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0