nästan 50 timmars vecka...

det är min arbetsvecka. Och den främsta anledningen till blogg torkan. Igår så gjorde jag en bruduppsättning och Make up. Sen i ilfart för att gå bå H brors bröllop. Vi hann precis till kyrkan. Det var inte tal om att hinna fixa sig i håret eller så. Jag bytte klänning och skor på jobbet och så fick jag fixa make i bilen.

Det var väl inte den snyggaste make jag har gjort direkt. :)

Cermonin var mysig, det var både dop och bröllop. E var söt liten brudnäbb. Med ringen på en liten kudde. Hon hade ngt svårt att stå still. Men var förhållande vis lugn för att vara 4 1/2.
Sen var det mat och fika hemma hos dem. Folk överallt och rejält varmt. Jag kokade i klänningen, men den var en hitt annars fick flera komplimanger för den. Tog ett par andra skor och en kappa jag fått av mormor. Mycket nöjd med den kombinationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0