Kroki

Japp ännu ett kroki kurs tillfälle förbi. Det är så himla roligt! Idag var det ansikten på schemat. Uppvärmning: rita av personen mitt emot på 5! min UTAN ATT TITTA PÅ PAPPRET  blev några mycket roliga porträtt.


Nu till helgen så ska jag på Hårologi Kongress i Sockholm(utanför) Kan nog bli kul. Skulle vara glitter/bling och paljett tema på festen (lör)

Gick och köpte en svart paljett klänning på Gina, till det tänkte jag ta silver leggings "spegel " halsband från glitter och en typ mc jacka i mjukt tyg, ungefär midje kort. Blir sjysst. skor förmodligen steve madden stövlarna.

Kanske kan lägga in några snygga party kort sen :)



Kommentarer
Postat av: kimj

jaa det är en rex det är mnin mosters katt :D Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-01 @ 09:27:58
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0