Stress stress eller nåt liknande

Jahapp stressrelaterad smärta, inget kul påfund alls.

Jag har ont över bröstet, som om jag inte får luft. Men det är inte astma tydligen utan nån annan diffus "sjukdom"
Har varit hos vårdcentralen idag och kollat upp vad det kunde vara. det hette nåt kånstigt och var stress relaterat.
Fick recept på starka Alvedon och ibumetin var det nog. Och som jag uppfattade så var det nog inget som går över så fort. :( Så nu ska jag försöka reducera stressen på nåt vis. Tänkte börja med att starta ett gymkort så jag kanske kan fokusera på det en tid.

Sen är ju virkning och film ett säkert kort så...

Mormors filten tar sig. Har 40 rutor nu. Ska bara göra 160st till enligt mönstret :P
Vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: Anna

ajjaemänsan det ska jag, ska du?



usch, stackare, ett gymkort kan vara en bra idé då. har du funderat på några gym? jag har börjat gå till Nautilus o tycker det är bra där.



kram

2010-02-01 @ 18:00:43
URL: http://craftybeing.blogspot.com
Postat av: Anna

Usch, låter verkligen inte kul:S hoppas du hittar något som kan göra så att du mår bättre.



Hur känns det nu efter en omgång på gymmet?



Det är på tisdagen den 9e, 18.00. Jag har lovat de övriga på stickcafét att jag måste komma då. Jag hade inte möjlighet att gå en enda gång i höstas tyvärr, för varje gång det var café hade jag en inlämning dagen efter.

2010-02-01 @ 21:29:06
URL: http://craftybeing.blogspot.com
Postat av: ida

2010-02-02 @ 15:05:03
Postat av: ida

det där med stressrelaterad smärta lät inte så bra. hoppas att det försvinner snabbt!

kram

2010-02-02 @ 15:07:23
Postat av: mallis

Ida: Näe det är ingen höjdare, det tar på krafterna när den sätter igång. Jag jobbar på att få bort den.

2010-02-04 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0