Sista rycket inför hösten

Tyvärr inte sista rycket i ogräset men men.
Jag har beställt lite fröer och annat smått och gott från odla.nu. Jag kunde inte motstå denna underbara blåa! ros

Jag är väldigt svag för rosor. Det kommer att bli helt underbart i mitt nya hörn av trädgården.

Verkar bli mer och mer rosor. Vill ha dendär underbara kvälls doften. Lite lökar ska ner också, några snödroppar, balkansippor och en till var det. Det får nog bli helgens projekt. Nu håller vi tummarna att frakten på rosorna är snabba vill ju ha dem i jorden snarast innan det är allt för mycket frost.


Kommentarer
Postat av: Marikka

Fina. Och grattis i efterskott.

2009-10-02 @ 15:42:16
URL: http://magistra.blogg.se/
Postat av: mamma

Jättefina, häftigt med blå rosor

2009-10-03 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0