Jobbar idag

När jag hellre skulle vara ute i trädgården och fixa.
Tänkte jag skulle plantera lite efter jobbet. Jag måste ju ta med min rosenbuske och min klematis, som faktiskt har vaknat till. Var helt säker på att den var stendöd redan i höstas. Jag såg att det redan fanns två klematis planterade vid garaget. Då passar det ju bra att de blir tre. En Röd och en til fanns redan. Den jag har är rosa/lila. Fint med olika färger.



At work today, I would rather be planting and fixing in our garden. But well well I'm planing to do it later. Need to plant my Rose and my Klematis somwhere. I found two more Klematis yesterday in different colors than mine. 
Lots of color is always fun.

Kommentarer
Postat av: Smaragdalena

Svar' Wow snygga gladiatorskor! Nu har jag lagt upp bilder på syrrans bröllop.. Och bilder på min outfit jag hade på mig på bröllopet. / Vad underbart med egen trädgård! Kram Kram

2009-05-04 @ 13:53:33
URL: http://www.smaragdalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0