Mallis is going mobile!!

I min nya leksak! telefonen asså så finns ett jätte smidigt program som laddar upp bilder och sånt till mitt Blogger konto. Och Flickr så kolla in!

Funderar på att byta till blogger om detta funkar bra.
Vi få se hur det går. Jag börjar bli lite trött på blogg esses strul nu.

Kör omlott ett tag sålänge.




My new toy has a great application! To upload pics ang blog with. So now I'm trying this with my Blogger acount and on Flickr. Check it out! Now i don't have any patience for blogg.se 's  all troubles.

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

jo jag tror verkligen 2009 kommer bli bra. bara jag som deppar ner mig...



kram på dig söta

2009-01-05 @ 11:42:24
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0