Husletandet tar knäcken på mig!

Vi börjar misströsta nu, det kommer inte ut några vettiga hus alls. De som finns är svindyra eller nåt annat stort fel på.
Snart så deppar jag ihop, visst det  kanske kommer ut fler nu efter Jul. Men ändå det tar ju hundra år innan man får flytta in!

Jag vill flytta nu!
Varför köpte vi inte det huset vi budade på i Sommras? då hade vi bott där nu.




I can't stand living here anymore. Need a house now!

Why didn't we buy that ond we wew bidding on? I'm getting depressed in this appartment.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...kanske ett bostadsrättsradhus i Skultorp vore nåt?



En av mina kollegor ska ha sin tredje unge snart, de behöver flytta. Han försökte sälja på mig att komma och titta på det när han hörde att jag och Jocke börjat fundera...;)



4 rok, runt 100 kvm, garage och tomt, stora förrådsytor, fräscha vitvaror, 5100 kr i månadsavgift plus insatsen då....

2009-01-07 @ 21:55:52
Postat av: Maian

...kanske ett bostadsrättsradhus i Skultorp vore nåt?



En av mina kollegor ska ha sin tredje unge snart, de behöver flytta. Han försökte sälja på mig att komma och titta på det när han hörde att jag och Jocke börjat fundera...;)



4 rok, runt 100 kvm, garage och tomt, stora förrådsytor, fräscha vitvaror, 5100 kr i månadsavgift plus insatsen då....

2009-01-07 @ 21:56:01
Postat av: Maian

...kanske ett bostadsrättsradhus i Skultorp vore nåt?



En av mina kollegor ska ha sin tredje unge snart, de behöver flytta. Han försökte sälja på mig att komma och titta på det när han hörde att jag och Jocke börjat fundera...;)



4 rok, runt 100 kvm, garage och tomt, stora förrådsytor, fräscha vitvaror, 5100 kr i månadsavgift plus insatsen då....

2009-01-07 @ 21:57:21
Postat av: Anonym

Nja inget radhus, vi vill ut utanför stan. Och så var det ju det där med de 4 bilarna :)

heh vi behöver en Lada minst.

2009-01-08 @ 16:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0