Det var länge sen

Jag gjorde ett mode relaterat inlägg. Men nu så! Igår så kunde jag äntligen hämta ut mitt efterlängtade paket från HM.
Innehållande lite smått och gott.

En mycket fin klänning som satt som gjuten.Blev så inspirerad av Evis inlägg att jag ska sy en underkjol till den.

Sen var det lite annat smått och gott i paketet med, ny pyjamas och en kofta bland annat.


Nu dags för söndagens löptur, med Henke faktiskt!
Då kan jag testa min nya fina pulsklocka med.


There has bee som time since I posted a more fashion oriented post.
But well here it comes at last:
My long avaited pacage from Hm finally arrived. Among some other things this lovely dress. That fit like a glove!
Inspired by Evis post I need to make a petticoat for it and I'm ready for summer!

There was also a cardigan and a new pyjamas and som other litle things.

Now out for a Sunday run, this time whith my man.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0