Dagens outfit, eller nja förresten.

snarare en kvällens.



Ursäkta falukorvs looken men fy vad kallt det var ute!
Vad kan man säga om denna snygga outfit? Jaa färgblind kanske, särskilt med mina fina turkosa vantar till.
hahah

Annars så måste jag säga att detta är lätt min dyraste outfit på länge!

-Fodrade löptajts/skidbyxor
-underställs tröja.
-Funktions tröja
-vindjacka
-reflexväst
-reflexband
-löpklocka
Och så klart skorna, och de måste jag ha nya nu. Är gamla och har tappat en del dämpning.
Hu! Vem var det som sa att löpning var en billig sport?

Själva löpningen gick kanonbra, tog den kortare rundan för jag var så seg i benen efter jobbet.
Har blivit en hel del snabbare på ett par månader. 26 min nu och då en 34 eller nåt.
Jag sprang ju hela tiden nu då såklart. Skönt att man får restultat så snabbt.

Motivation var ordet för kvällen


todays outfit, fore a litle while atleast. :D

Sorry for the sausage look, I'm wearing padded tights. so freacking cold! brr
Who said running was a cheap sport?

This i by far my most expensive outfit ever!
All teh diffrent layers and then shoes, watch and reflective vest.
And on top of it all, my shoes are too old and needs to be replaced now.

The run was great, did the shorter lap. My legs were so stiff after standing up al day.
I did the lap  in 26 min, compared to when i started with 34 it's a great improvement. no more walking!

Motivation is the word.



 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Marie

Det känns alltid toppen efteråt!!!

2009-01-29 @ 14:33:37
URL: http://marie1982.blogg.se/
Postat av: Sassy

Ja, sips är alltid gott!



Idag är det jag som ska dra på mig löpardräkten och ge mig ut i spåren!



kram

2009-01-31 @ 11:45:00
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0