Skön dag i blåsten.

Idag har jag beklagat mig över mina onda ben. Vi hjälpte kompisar att flytta igår. Sprang upp och ner för tre trappor i två timmar igår. Nu vill jag mest inte röra mig alls.



Picnic hann vi med också, och en rejäl rundtur runt billingen. Sen kom jag på den briljanta iden att åka till Acklinga Överskott och antik. Mycket skit och bröte hade de allt. Men faktiskt en del fina möbler till hutlösa priser. Typiskt när man hittar nåt så..





Dagens köp blev ett gäng hårspännen för 1kr styck!
Självklart hann vi fira vårat jubileum med genom att gå på bio på kvällen.
Vi såg Män som hatar kvinnor. Bra men vääldigt lång.




A nice day despite the wind and acing legs due to runing up stairs.
Help friens to move and thats what you get.

A picnic and a long drive and some thrift store shopping is an ideal Sunday for me.
I bought lots of hair clips for less then 3£!






Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Marie

Du får se det som gratis träning. Hur känns det idag?

2009-04-20 @ 10:21:07
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0