Gaah!!

Varför stämmer det inte?


Vad f-n har jag gjort för fel?

Nepp nu skiter jag i detta och går och lägger mig istället. Natti natt.



Det är såklart Bokföringen/ Bokslutet som inte stämmer. I en uträkning stämmer det aldeles utmärkt men i nästa så diffar det på hur mycket som helst. Arrgh! Skattekurs om hur man fyller i Deklarationen imorgon. Jag ville ha siffrorna klara tills imorgon så jag kan koncentrera mig på det. Men icke sa nicke. Klart att det måste krångla.


Frustrated over my bookkeeping. The years result doesn't add up. It differs alot in one end, and nothing ine the oter?
Tomorrow is the course on how to fill out the form correctly. Had liked to be able to concentrate on that. But noo!!

Offcourse it does.

Let's call it night now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0