Snart hemma!!!

Nu sitter jag pa ett internetcafe och fordriver tiden. Vi ska aka hem idag, men planet gar inte forran klockan halv fem.
Vi hade ingen lust att ga pa stan mer nu.  :)
Man kan faktiskt bli trott pa att shoppa! tro det eller ej.Jag fick fyllt vaskan till slut iaf.
 
Vi har haft det jatte kul har. shoppat vart pa massan och t o m  pa Portobello market.
Mycket kul saker kunde man kopa dar. Vi gick i sondags, da var det antikviteter och loppis.
Blev lite diverse, en topp orhangen och sybehor. Och saklart ett par stovlar. Bilder kommer maste rensa ur garderoben me. :D Fullt.

Tankte att jag ska salja lite saker pa Tradera nar jag kommer hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0