Resfeber!!!

Nu snart bär det av!!!  Vi åker imorgon halv sex. Eller ja i huvudet har jag redan åkt :)
Verklighetsanknytningen är det sisådär med just idag.
Tur att jag bara jobbar till 18.00 idag.


Hämtade ut klänningen igår. Jättebra kunde varit lite mindre, men med ett skärp så är det lugnt.
Den ska med till London, men annars så åker jag i stort sett med tom väska. Lite underkläder och strumpbyxor bara. Och ingen fjuttig Weekend väska här inte. STORA rullväskan åker allt med.

hihi jag lover jag ska bara gå på mässa ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ha det så kul på resan! Och ta det lugnt med shoppingen....;)

2008-10-15 @ 15:10:56
Postat av: Marlen

Ta det lugnt? vad är det? aldrig hört :D

2008-10-15 @ 20:27:49
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0