Förberedelser inför resan ;)

Just nu sitter jag med f
Färg i huvudet(igen ja vet) man kan ju inte gå på Mässa med blaskröd färg!! Det finns inte i min värld. Ja jag vet att jag är yrkesskadad, inte så lite heller.
Packat har jag inte gjort än, dock är jag nog inne på fjärde packningen i huvudet. Måste hämta ut ett paket ikväll med. Klänningen från ebay har redan kommit. Yes då får jag med den! Skulle eg vilja åka med tom väska men jag skulle inte klara det. Får säkert ångest eller nåt :D
Sen har jag sytt om en gammal secondhand jacka. Så den ska jag göra klart ikväll. Har mani på jackor och kappor. Har olika varje dag måste ju passa med resten av outfiten :)





Hoppas den är lika fin som på bilden.

Kommentarer
Postat av: Lena

du, jag ska gá och klippa mig snart, men har typ ingen aning hur jag ska ha háret nu dá. det är lángt och slitet, och min pojkvän dödar mig om det blir för kort. jag tycker själv om att ha fläta ibland, sá det máste vara möjligt, men annars? färga ska jag inte, för jag är rätt nöjd just nu. menmen. har du nágra tips/förslag, framför allt angáende längd och form? det vore kul om du hade lite tips...

2008-10-14 @ 14:23:12
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Evis

Min kom idag och är jättesnygg på.

2008-10-14 @ 22:14:08
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0