Jakten fortsätter.

På den ultimata vinterkappan som passar till allt och sitter perfekt.
Det är riktigt svårt att hitta, åtminstonde secondhand. Vill gärna ha en i 50-tals snitt och till knäna ungefär.

Hade inte haft nåt emot denna jackan just nu.
Men idag så har jag iaf min fina kappa i Tweed som jag fått av min söta mormor.

Jakten fortsätter....





The hunt for the ultimate vinter coat continues. I would like a 50's style coat, knee length and i a color and cut that goes with everything.  That is quite hard to find especially vintage. Or this one from Orla kiely could do too.
Until I fint it atleast I have this nice one that my grandmother gave me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0