Jag kom faktiskt iväg!!

Japp jag kom ur soffan ikväll med. Sprang en snabb runda i stan ikväll. Gick ganska bra, inte så himla fort dock. Tur för mig att det är 25 veckor kvar till Göteborgsvarvet. Annars hade jag varit körd vid det här laget. är inte i form för 21 km än tyvärr.
Pallar max några km åt gången.

Det är så trist med vinter och mörkt!
Längtar till våren och min underbara favorit runda i skogen.


Love this picture! A sign that you are addicted to blogging=

You take pictures for the blog while out running.

I hate running in the dark vinter, i miss my favorite run i the forest.
I whant spring now!!!




I managed to get my lazy ass out of the sofa, and go for a run. A quite short lap around in the city. Luckily there are 25 weeks until the race. I im not in shape for 21 km yet.

Kommentarer
Postat av: Carro

bilden i mitten påminner mig om sagan om ringen , haha x)

2008-11-19 @ 00:16:52
URL: http://ellerhuraa.blogg.se/
Postat av: Shesdressingup

Wow, you have such a beautiful place to run - I have to jog through the streets past students, not fun!! I am training for a run too, but it is not for almost a year =]

2008-11-19 @ 00:43:41
Postat av: Maria

Åh herregud, ska fu springa Gbg-varvet? Det är riktigt duktigt av dej, själv orkar jag inte ens springa til vagnen :)

sv: jag hoppas verkligen skorna tillhör kollektionen och att dom shippar till sverige... Det hade varit så grymt om det var så!

2008-11-20 @ 00:22:51
URL: http://malanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0