En utmaning

Jag har blivit utmanad av Lillgull!

 

Här är utmaningen:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

Här är iallafall 7 stycken saker om mig:

 

1.Jag hyr en stol på en frisör salong. Till en början var det riktigt läskigt, men nu så stormtrivs jag som egenföretagare. Det blir ett lite annat sätt att jobba, som passar mig jättebra

2..Min bil är från 1962.

3. Impulsshoppar allra helst. Det får till följd att jag knappt äger nåt basplagg överhuvudtaget. Det blir en hel del från ebay, det allra bästa stället för impulshopping.

4. Är fortfarande ganska mörkrädd. :)

5. Jag träffade min sambo på en buggkurs för snart 10 år sedan. Vi har varit ihop sedan dess. Var blott 16 år då det begav sig.

6. Använder hellre kjol på vår och höst än på sommaren. Gillar att ha strumpbyxor och stövlar till. Känner mig så bar annars.

7. Letar efter den perfekta kappan. Har fortfarande inte hittat den, så jag har 6-7 st som jag alternerar emellan. Likadant med skor och väskor förresten.

 

Jag utmanar:

Maian

jullbull

charlotteborglund

Evis

Eriks mamma

Your other Left

Joanna

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lillgull

Jag blir nyfiken!! Vad har du för bil? Det där med att alternera mellan 7 favoriter trodde jag var normalt för jackor, hehehe.. Betyder det att man inte har hittat den perfekta ännu?

2008-11-13 @ 21:47:15
URL: http://www.onedreamycloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0