träning kan man dö av..

.. så känns det iaf nu.

Skulle vara duktig och träna idag me. Värmer upp och drar ner till de fria vikterna. Kör lite lats drag och sen så ongrar jag mig och bestämmer mig för att köra lite ben. Närmare bestämmt knäböj i smithmaskinen. Måste ha stått fel på nåt vänster för när jag ska hänga upp stången igen så har svanken/längdryggen låst sig!!! Samma kännsla som ryggskott ungefär. Svinont asså....(ja jag har haft det en gång, gör jag ogärna om.)  Testade å köra lite axel men det gick inte alls.Så det var bara å dra hem direkt

Nu sitter jag här å e ynklig och förbannad .Vad fan gjorde jag!! brukar ju inte vara nåt svårt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0