klassåterträff från

högstadiet?!!
Jag får erkänna att det var med blandade känslor som jag åkte dit i lördags. Förfesten var det jag såg fram emot. Skulle till en kompis innan, det var bara några som skulle komma. Och endast roliga personer!
Men på själva klassträffen så skulle ju alla klasser komma. Och det är ju inte bara roliga personer där inte.!!
Kvällen går och alla är glada och trevliga. De klasskompisar som man var tveksam inför var inget som märktes av. Antingen så var de inte med eller så hade de ändrats de med.
Som tur e så är jag ju inte samma person som när jag gick på högstadiet. Kan ju hända en hel del på 10 år! och brukar göra detsamma.

På det hela taget en mycket trevlig kväll!!

som en "bonus" så träffade jag mormor på stadt. Hon var ute och svirade hon me.   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0