vi lyckades!!!

faktiskt att få min jobbarkompis blond!! Inte riktigt så vit som hon ville men snyggt beige/blond iaf! Ett stort framsteg jämfört med när vi höll på. Då var det mest apelsinfärgat. :)
Sen att jag aldrig skulle rekomendera att göra så på en kund är en helt annan sak. Vi la ju trots allt på blekning och annat jox en 5-6 ggr innan det blev ok. Det är inte hållbart på en kund.
Och såklart av den enkla anledningen att det förmodligen kommer att gå av på kuppen!!
Som frisör så vill man ju gärna testa gränserna och vet ju själv vad som kan hända. Sen blir man ju dessutom helt skadad och vill hela tiden ha drastiska förändringar! Eller ja om man inte promt måste ha långt hår då förståss. :P


Nepp det är student balen imorgon så nu ska jag sova. Har första kund klockan 9 så...

ladda kameran bara, så kommer jag att lägga upp  bilder på dacapo bloggen imorgon kväll.

Natti natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0